sobota, 14 lutego 2015

Dekoracjny odświeżacz powietrza



Prezentuję dzisiaj nowość Brait firmy Dramers - dekoracyjny odświeżacz powietrza. Wcześniej opisywałam odświeżacze tej marki w formie eleganckich flakoników- Brait Home Pafrum

Kolejną nowością jest odświeżacz o nazwie Brait Magic Flower w kształcie pękatego kwadratowego flakonika, z umieszczonym  w środku kwiatem. Płyn przenika poprzez łodygę, a materiał, z którego są wykonane płatki kwiatów (tapioka) powoli nasiąka olejkami eterycznymi i przez wiele dni uwalnia delikatną kompozycję zapachową.
Jeśli zależy Wam na nastrojowym i przyjemnym aromacie, który będzie się utrzymywał do kilku tygodni, warto zwrócić uwagę na odświeżacze Brait Magic Flower. Prezentują się ładnie, pachną pięknie, a sugerowana cena to ok. 12 złotych. 
Można wybrać jeszcze zapach lotosu lub różany.
 Odświeżacz testowałam dzięki uprzejmości agencji PR-imo.

8 komentarzy:

  1. Ja mam takie cudo z Air Wicka i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda taki odświeżacz :) jak perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i na pewno ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda :) uwielbiam dekoracyjne odświeżacze powietrza i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w każdym pokoju taki. I nie tylko rewelacyjnie wygląda ale i rewelacyjnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń