środa, 22 kwietnia 2015

Idealny krem dla cery suchej i naczynkowej

Krem na dzień i na noc Perfecta do cery suchej to dość dobry i ciekawy produkt. Opakowanie jest bardzo eleganckie. Szklany słoiczek z porządną zakrętką. Umieszczony w zabezpieczającym kartonowym pudełeczku. Wygląda zachęcająco, nieprawdaż?
 
Konsystencja jest lekka, krem rozsmarowuje się i wchłania szybko. Wyraźnie nawilża i wygładza skórę. Nie podrażnia i nie uczula. Porządnie nawilża i jest idealny pod makijaż dla cery suchej, polecam nawet na cieplejsze miesiące.
Ciekawostką jest składnik o nazwie drzewo Tary- ma on właściwości wiążące i uwalniające wodę w naskórku. Zapewne to zasługa uczucia długotrwałego efektu nawilżenia. Podczas stosowania kremu nie pojawiły się u mnie nowe popękane naczynka, a koloryt cery jest jakby bardziej wyrównany.
 
Zapach kosmetyku jest ładny i bardzo przyjemny, nazwijmy go pudrowym.Wydajność duża, starcza na około 4 miesiące.
Cena ok. 18 zł. za słoiczek o pojemności 50 ml.
Jeśli borykacie się z problemami cery suchej i skłonnej do podrażnień oraz popękanych naczynek, warto się skusić :)
A może znacie już ten krem?

8 komentarzy:

  1. Mam cerę tłustą, więc nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam do mieszanej i był super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy z Dax, ale wybieram te do cery mieszanej - spisują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cerę mieszaną, popatrzę sobie na kremy Dax do mieszanej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, myślę, że mógłby sie u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kremy powinny być w szklanych słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawniej używałam kremów tej marki, ale przeznaczonych do cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń