poniedziałek, 22 czerwca 2015

Kolejny przyjemniaczek od Dove

Kolejną nowość Dove, jaką miałam okazję przetestować jest odżywczy żel pod prysznic przeznaczony do skóry suchej. Jest umieszczony w praktycznej butelce z zatyczką na kliknięcie, dzięki czemu łatwo się go używa pod prysznicem.
Kosmetyk w szczególny sposób chroni skórę przed utratą wilgoci, zawiera naturalne olejki z nasion słonecznika i soi, które wiążą i zatrzymują wodę pod powierzchnią skóry.
Zobaczcie tylko jaką ma cudowną konsystencję. Przypomina mi balsam lub masło do ciała. Jest bardzo gęsta i kremowa. Muszę jeszcze podkreślić, że zapach jest przyjemny i delikatny, a w dodatku po wyjściu spod prysznica jeszcze długo się utrzymuje. Skóra jest wygładzona, miękka i przyjemna w dotyku. Bardzo mi się podoba ten kosmetyk i chętnie wypróbuję inne rodzaje. 
 Skład:
Jeśli lubicie kosmetyki ładnie pachnące i dobrze dbające o skórę, koniecznie sięgnijcie po żele Dove. Spośród różnych wariantów każdy dobierze odpowiedni dla swojego typu skóry.
Czy Wy również lubicie markę Dove?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki Dove?


9 komentarzy:

  1. ja akurat mam mieszane uczucia co do kosmetyków Dove. Jeśli chodzi o żele pod prysznic to je uwielbiam, natomiast produkty do włosów już u mnie rzadko kiedy się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów już dawno niczego nie miałam, ale mydła i żele uwielbiam :)

      Usuń
  2. Ja za kosmetykami Dove tak średnio przepadam, ale uwielbiam ich żel pod prysznic z ogórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ich żele pod prysznic bardzo lubię, praktycznie każdy się u mnie spisuje świetnie
    szampony i odżywki tez lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. Już długo nie miałam nic tej marki. Choć muszę przyznać, że ten żel kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, zachęcam do kupienia :)

      Usuń
  5. Mam i jestem z tego produktu bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam jakiś żel czy mydło Dove.

    OdpowiedzUsuń