sobota, 13 czerwca 2015

Uwielbiam kostki myjace Dove

Markę Dove znam od lat i bardzo cenię, ale ostatnio jakoś nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy, dlatego bardzo ucieszyła mnie możliwość przetestowania mydeł i żelu pod prysznic. Dzisiejszy post poświęcam mydełkom do demakijażu.
Kostki myjkące Dove w 1/4 składają się z kremu nawilżającego, co sprawia, że pielęgnują skórę już podczas mycia. Bardzo dobrze się pienią i doskonale oczyszczają skórę. Po użyciu kostek skóra jest nie tylko pachnąca, ale też miękka i przyjemna z dotyku. Uwielbiam to uczucie, gdy nie czuję ściągniętej czy nadwrażliwej skóry. Makijaż usuwają dokładnie i starannie.
Można wybrać spośród różnych rodzajów mydeł: Beauty cream bar,  Gentle exfoliating, Coconut milk i wiele innych.
Najbardziej zaskoczyła mnie wersja exfoliating. Piękny aromat i powoduje delikatne ścieranie naskórka dzięki zawartym w kosmetyku drobinkom peelingującym :)
Wspaniale pachnie i równie dobrze dba o skórę kostka kokosowa. Pachnie kokosem i jaśminem, a zapach utrzymuje się długo.
Dla tych, którzy lubią czytać składy:
Lubię takie pachnące niespodzianki. Firma Dove po raz kolejny stanęła na wysokości zadania i stworzyła mydła do demakijażu na miarę moich potrzeb. Koniecznie po nie sięgnijcie. O rodzajach mydeł możecie poczytać TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Znam to pierwsze mydełko i bardzo często je kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci wypróbowanie nowości :)

      Usuń
  2. Częściej sięgam po mydła w płynie ale mimo wszystko kostki Dove uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu używałam ich i lubiłm.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to zawsze używałam ich tylko do mycia rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie miałam mydeł Dove, ale aż nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wolę mydła w płynie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam ten kremowy zapach dove

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te ich mydełka ;) z tych nowych wanilia u mnie króluje ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanilii nie znam, chętnie poszukam w sklepach :)

      Usuń
  9. Uwielbiam wszytskie zapachy dove ;]

    OdpowiedzUsuń