czwartek, 16 lipca 2015

Łagodny puder dla najmłodszych


Puder dla dzieci Babydream znam od kilku lat. Stosowałam u dziecka i bardzo dobrze się sprawdzał.
 
Zapomniałam już jaki to dobry i niedrogi produkt.
Puder znajduje się w opakowaniu przyjemnym dla oka i kojarzącym się z małym dzieckiem. Jest to typowa dla pudrów buteleczka z przekręcaną nakrętką, w której znajdują się dziurki, a przez nie wydobywa się produkt. Możemy regulować ilość kosmetyku, dzięki przekręcaniu na mniej lub bardziej wydatną porcję.
Puder Babydream jest bardzo wydajny i niedrogi w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku pudrami i zasypkami dla dzieci. Skutecznie eliminuje podrażnienia i odparzenia, wchłania wilgoć. Ma ładny pudrowy zapach, który chyba każdemu kojarzy się z kosmetykami dla najmłodszych. Jeśli nie znacie tego produktu, zachęcam do sięgnięcia po niego. Opakowanie mieści 100g i kosztuje coś koło 6 złotych.
Na koniec chcę jeszcze dodać, że latem czasami stosuję ten puder jako talk do stóp. 


6 komentarzy:

  1. Póki co nie używam takich produktów ;) Ale na przyszłość dobrze wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy Mały Mysz był całkiem malutki, bardzo często ten puder ratował jego skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z nivea i spoko. Tego nie mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam go dla moich dzieci:) u mnie był i jest do dziś przydatny sudocrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam dzieciaków więc takie produkty u mnie nie goszczą. Ale fajnie że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niedługo, to łazienkę zajmą produkty przeznaczone dla maluszków - tego też na pewno nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń