niedziela, 5 lipca 2015

Zestaw borowinowy



Ostatnio postanowiłam kupić zestaw, w skład którego wchodzi wspomniany żel, a także mydełko z pompką oraz płyn do kąpieli.

W zestawie trzy kosmetyki kosztowały 28 złotych, to bardzo korzystna cena. Warto też dodać, że były zapakowane w przezroczystą folię z kokardą, przygotowane jak na prezent.
Mydło z pompką od razu trafiło do kuchni, ponieważ trzymam tam środek do higieny rąk, aby na bieżąco według potrzeb z niego korzystać. Jedno naciśnięcie pompką wystarcza do dokładnego oczyszczenia, a przyjemny zapach uprzyjemnia rytuał mycia dłoni.
O żel pisałam już wcześniej, natomiast płyn do kąpieli różni się od niego konsystencją i składem. Zapach i kolor pozostają takie same. Płyn nie jest tak gęsty jak żel, ale jest równie wydajny i świetnie się pieni. Bardzo lubię kąpiel z dodatkiem tego kosmetyku. Wystarczy mi na wiele kąpieli, bo w opakowaniu jest aż litr kosmetyku.
Znacie te produkty?

17 komentarzy:

  1. Używałam, najlepszy z tego zestawu żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać :) Kiedyś może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon do włosów z tej serii, ciekawy miał zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. mam mydełko do rąk, ale chętnie przygranęłabym też inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać kosmetyków BingoSPa...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam żel, był całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam produktów z tej serii, ale raczej nie skuszę się na ich wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś szampon borowinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, obserwuję :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam ten żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie niektóre kosmetyki z bingospa poki co miałam raczej te typowo pielęgnacyjne, ale te też wyglądają ciekawie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie z BingoSpa tylko koncentraty miałam żeli ani nic niestety nie ;(

    OdpowiedzUsuń