czwartek, 13 sierpnia 2015

Bezdtykowy dozownik z mydłem usuwającym bakterie i zarazki


Bezdotykowy aplikator mydła firmy Dettol powinien znaleźć się w każdym domu. Jest to urządzenie pozwalające na higieniczne dozowanie kosmetyku, nie musimy dotykać i naciskać, bowiem płyn pojawia się zaraz po zbliżeniu dłoni. Uzupełniające pojemniki z mydłem w bezproblemowy sposób są instalowane do urządzenia, a przycisk z tyłu podajnika pozwala na oszczędzane baterii.
Przy podstawieniu dłoni pod dozownik wypływa słuszna porcja mydła, które bardzo ładnie pachnie, mocno się pieni i co najważniejsze, usuwa większość bakterii. Dla mnie produkt idealny, niezastąpiony przy małych dzieciach, które zwłaszcza latem, potrafią wysmarować się na dworze w ciągu kilku chwil. Trzeba jednak pilnować maluchy, aby nie skupiały się na zabawie dozownikiem, lecz dokładnym myciu dłoni.
Firma Dettol zapewnia, że jest to jedyne na rynku mydło usuwające 99,9  % zarazków i wirusów.
 Mnie to przekonuje, a Wy jak sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Znam, mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie to przekonuję i mam w planie kupić taki dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wygoda i ochrona przez bakteriami :)

      Usuń
  3. Fajny ale ja i tak wolę mydła w kostce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydało by się takie urządzenie w domu, na pewno zachęciło by dzieci do częstszego mycia rąk bez marudzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, nie spotkałam się z nim wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń