środa, 19 sierpnia 2015

Chłodzący zestaw do stóp


Dzisiaj chciałabym pochwalić produkty firmy AVON, jakich używam od początku lipca. Jest to zestaw składający się z peelingu, kremu do stóp oraz sprayu odświeżającego.
Kremy znajdują się w tubkach z miękkiego plastiku, natomiast spray jest umieszczony z butelce z atomizerem.Wszystkie produkty mają przyjemną konsystencję, orzeźwiający ananasowy, bardzo owocowy zapach oraz dają efekt chłodzący. Ze względu na efekt chłodzenia kosmetyki wspaniale sprawdzają się przy trwających obecnie upałach.
Dość szybko się wchłaniają i odświeżają stopy na długo. Bardzo polubiłam ten zestaw.
 Składy:
Zestaw kosztował w promocji ok.15 złotych. Bardzo kusząca cena za tak przyjemne kosmetyki.

8 komentarzy:

  1. O widzisz, a ja się na ten zestawik nie skusiłam )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie można jeszcze zamówić :)

      Usuń
  2. Ostatnio bardzo mi są potrzebne takie kosmetyki do stóp chłodzące, bo strasznie męczą mi się stopy :) Chętnie bym te wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, za niewielkie pieniądze warto wypróbować :)

      Usuń
  3. Teraz nie ma promocji na ten zestaw, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń