niedziela, 23 sierpnia 2015

Kreatywna kolorowanka - tatuaże


 Chcę Wam dzisiaj pokazać co mnie ostatnio odstresowuje :)
Jest to książka z kreatywnymi kolorowankami, które z powodzeniem można zaliczyć do książek nie tylko dla dzieci, ale także dorosłych. Wydana przez wydawnictwo Kaktus
Wewnątrz znajduje się mnóstwo wzorów kwiatowych, ornamentowych, ale też smaki czy trupie czaszki. Wybór jest duży i pozostawia pole do wyobraźni.
Bardzo mi przypadła do gustu ta kolorowanka i chętnie po nią sięgam, aby rysując, choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości i porozmyślać o niebieskich migdałach
Zachęcam do kupienia dla siebie lub na prezent :)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam, pokazałam tylko przykładowe zdjęcia :)

      Usuń
  2. Przydałaby mi się taka kolorowanka! Szczególnie teraz, kiedy wrzesień za pasem ;-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna:) też mam, ale raczej mój synek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa, ostatnio często o nich słysze/czytam i uważam że jest to świetna rzecz równiez dla nas, dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń