poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Płyn oczarowy do twarzy



Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy jest to kosmetyk przeznaczony dla posiadaczek cery tłustej i mieszanej. Koniecznie chciałam go wypróbować, ponieważ lato jest chwilami bardzo parne, a tego rodzaju mgiełka do twarzy potrafi szybko odświeżyć cerę. Bardzo się polubiliśmy z tym płynem.

Produkt  znajduje się w prześwitującym plastikowym opakowaniu ze spryskiwaczem. W prosty i higieniczny sposób nanosimy kosmetyk na twarz i czekamy na wchłonięcie. U mnie trwa to kilka minut. Po użyciu kosmetyku skóra wyraźnie zyskuje porcję nawilżenia i jest przyjemnie odświeżona. Uwielbiam to uczucie.
Uważam, że to dość dobry kosmetyk o przyjemnym składzie i niewygórowanej cenie. Nie jest jednak łatwo dostępny, kupiłam go w sklepie zielarskim w większym mieście, u mnie niestety jest niedostępny stacjonarnie. W każdym razie jest bardzo wydajny, bo używam go od ponad 2 miesięcy, a ubytek jest niewielki.
 
 Skład bardzo przyjazny :)
Chętnie poznałabym inne kosmetyki Fitomed :)

9 komentarzy:

  1. Firmę znam i bardzo lubię, natomiast tego produktu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak teraz bez takich mgiełek nie wyobrażam sobie przetrwać te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go zamówiłam dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo lubię ;)
    Podobnie jak wodę różaną tej firmy ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie produkty na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście wolałabym kupić po prostu hydrolat oczarowy pn. wolałabym bez tych wszystkich dodatków.( ja kupuję akurat czysty hydrolat oczarowy w http://www.manufakturakosmetyczna.pl/produkt/165-hydrolat-oczarowy-bio)

    OdpowiedzUsuń