poniedziałek, 7 września 2015

Mały haul zakupowy


W dzisiejszym krótkim wpisie chciałabym pokazać Wam kilka produktów, które kupiłam w okresie letnim, a które mnie zachwyciły, więc polecam.

W home&you nabyłam pachnący zestaw:
  • świecę jak się nie mylę o nazwie Luxory Living o intensywnym zapachu kawy
  • saszetkę zapachową kokosową, która okazała się równie przyjemną jak świeczka kawowa
W Rossmanie nabyłam dwa trwałe lakiery - Rimmel 60 sekund oraz WiboHello Summer, a także luksusowe masło do ciała Argan&Vanilla Eveline. Masło jest treściwe, pięknie pachnie i doskonale nawilża. Zużyłam już ponad połowę opakowania.
U konsultantki Avon zamówiłam trzy wody zapachowe z serii Summer.
Pachną latem i orzeźwieniem. Idealnie pasują na tę porę roku. Zapach utrzymuje się przez kilka godzin, więc konieczne było ponowne użycie w ciągu dnia, ale za niecałe 20 złotych za buteleczkę, uważam, że efekt jest zadowalający i na pewno jeszcze je kupię.
Znacie któreś z produktów?

8 komentarzy:

  1. Znam i lubię to masełko z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam to masło Argan&Vanilla Eveline

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów :) Ale wody zapachowe mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mają lekkie i przyjemne zapachy :)

      Usuń
  4. śliczny ten niebieski kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, mam zamiar kupić kolejne opakowanie :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa jak pachnie kawowa świeca :)

    OdpowiedzUsuń