wtorek, 8 września 2015

Nawilżające i pachnące masełko




Pokazywałam wczoraj produkty, które stały sie dla mnie hitami ostatniego lata. Wśród nich znajduje się masło do ciała marki Eveline. Nie bez powodu nazwano je luksusowym masłem.

Kosmetyk jest umieszczony w plastikowym płaskim pudełku z nakrętką. Pod złotkiem mieści się 200 ml pachnącego i kremowego smarowidła, które moja skóra pokochała.
Jestem zachwycona pięknym i trwałym zapachem oraz efektami, jakie osiągnęłam stosując ten kosmetyk przez prawie 1,5 miesiąca. To był czas zmiennej pogody, upałów i chłodu, które jak wiadomo, mają niekorzystny wpływ na skórę czy włosy. Moja skóra była szorstka i sucha, zresztą zawsze mam skórę przesuszoną. Masło poprawiło jej stan, dzięki czemu jest ona miękka w dotyku, nawilżona i zregenerowana. Konsystencja masła jest jedwabista i kremowa, dość gęsta, mimo to bardzo przyjemnie się aplikuje i u mnie wchłania się szybko, ale mam skórę bardzo suchą. Moja kuzynka wypróbowała i u niej zostawia lepką warstwę.
Zapłaciłam za nie około 14 złotych, stosowałam przez półtora miesiąca prawie codziennie i zużyłam ponad 3/4 opakowania. Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego produktu, a może firma wprowadzi inny zapach.
Znacie? Lubicie?

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam masełka więc i to pewnie przypadło by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem do rąk z tej serii i jest ok. Przeszkadza mi tylko jego intensywny zapach, który przyprawia mnie o mdłości. Jeśli to masełko jest z tej samej linii zapachowej, to raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i polubiłam ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam niestety :) wanilie lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i oddałam po jakimś czasie znajomej bo zapach dla mnie jest zbyt mocny

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te masełko w zapasach :) czeka na swoją kolej!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszelkie masełka u mnie mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń