poniedziałek, 19 października 2015

Wrześniowy Shiny Box w mini - recenzjach



W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać, które produkty z wrześniowego pudełka Shiny Box zrobiły na mnie największe wrażenie. Na pierwszym miejscu jest balsam Vaseline, który oprócz przyjemnego zapachu ma też niezwykle praktyczny sposób dozowania.

Balsam dobrze nawilża i wygładza skórę.
Na drugim miejscu stawiam złoty peeling Vedara, który zachwycił mnie konsystencją, zapachem i działaniem. Wspaniale wygładza skórę i jest jak dla mnie idealnym zdzierakiem.
Kolejne miejsce zajmuje olejek do twarzy Orientana. Firmy nie trzeba specjalnie reklamować, bo jest znana i lubiane przez wiele osób. Olejek bardzo dobrze się spisuje przy mojej suchej i wrażliwej cerze. Używam go codziennie wieczorem zamiast kremu do twarzy.
Z emulsją do higieny intymnej Białego Jelenia zetknęłam się nie po raz pierwszy i jest to także kosmetyk godny uwagi. Niska cena oraz ładny zapach to jedne z jego atutów.
Krem pod oczy Syis spełnia swoje zadanie i nawilża wrażliwe okolice oczu, ale nie wyróżnił się niczym szczególnym, dlatego zajmuje ostatnie miejsce. Nie mniej jednak jest to kosmetyk przyjemny w użyciu i bardzo wydajny.
Nie mam już serum do paznokci Evree, ponieważ skończyło się, zanim zdążyłam zrobić zdjęcie. Mogę tylko powiedzieć, że świetnie zmiękcza naskórek wokół paznokci, ale szkoda, że tak szybko się kończy, bo przydałaby się dłuższa niż miesięczna terapia.

Znacie to pudełko? Które kosmetyki trafiły w Wasz gust?


11 komentarzy:

  1. Mam i ja, ale niektóre z tych produktów przeznaczyłam na nagrody w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam kupiłam w Biedronce - uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość bardzo przyjemna :) Chyba wszystkie kosmetyki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość pudełeczka, wszystko mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. peeling chyba najfajniejszy z całego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko mi się podoba, ale sama się na nie nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno z lepszych moim zdaniem boxów Shiny

      Usuń