poniedziałek, 16 listopada 2015

Kolorowe pumeksy o wielu kształtach

Dzisiaj słówko o pumeksach, które są przeznaczone do stóp i dłoni, a także o ciekawym produkcie do peelingu. To produkty z asortymentu Pumice Spa I.M.P.A.

Wybierając tego rodzaju produkty musimy zwracać uwagę na rodzaj środka ściernego, jego strukturę i wielkość drobinek, a także na kształt, ponieważ dobrze wyprofilowany pumeks lub na przykład produkt z rączką do trzymania będzie wygodny i ułatwi nam zabiegi higieniczne.
W bogatej ofercie firmy znajdziemy mnóstwo rodzajów pumeksów w wielu przyjemnych kolorach i o ciekawych kształtach.
Okrągłe, podłużne, spłaszczone lub wypukłe, z krótką lub dłuższą rączką do trzymania, niektóre ze szczoteczką do rąk.
Porządnie wykonane, z pewnością trwałe i bardzo funkcjonalne. Najchętniej sięgam po pumeksy z rączką, bo to dla mnie najwygodniejsza forma, ale na pewno każdy znajdzie produkt najlepszy dla siebie.
Najbardziej zaskakującym produktem okazał się proszek do peelingu. Umieszczony w zgrabnej buteleczce o różowej barwie. Taki sam kolor ma proszek. Jest on bardzo praktyczny, skutecznie usuwa szorstką skórę, na długo wygładza i jest wydajny. Stosuję go w taki sposób, że mieszam z żelem pod prysznic i nanoszę na wilgotną skórę. Masuję przez chwilę i spłukuję. Bardzo ciekawy produkt, zachęcam do spróbowania.
 Produkty tej marki można nabyć np.w Rossmannie.



14 komentarzy:

  1. Nie używam takich pumeksów-wolę tarkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seledynowa i czarna z pierwszego zdjęcia to płaskie pumeksy, jak tarki :)

      Usuń
  2. Super, że produkują już takie różne kształty, pewnie łatwiej się używa. Nie wiem, bo nie używam więc się nie wypowiadam:)
    Kliknęłam na stronkę.
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam frezarki :) i po kłopocie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te pumeksy i bardzo lubię, a proszek stosuję do żelu pod prysznic oraz kremów do stóp jak i rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio wolę tarki niż pumeksy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszku pumeksowego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajnie się spisuje :)

      Usuń
  7. Ja nie uzywam takich pumpeksow

    OdpowiedzUsuń