czwartek, 5 listopada 2015

Wygładzone i pachnące włosy


Od kilku lat farbuję włosy na jasny blond, więc niestety, ale choćbym nie wiem jak o nie dbała, ciągle mają tendencję do przesuszania i puszenia się, co doprowadza mnie do szału.


 Wypróbowałam kilkanaście, a może nawet więcej szamponów, masek i odżywek do włosów i były wśród nich dobre kosmetyki, ale na dłuższą metę się nie sprawdzały. Dwa miesiące temu kupiłam bananową maskę Kallos i śmiało mogę ją polecić. Ma cudowny owocowy zapach i przyjemną konsystencję przypominającą gęsty jogurt.
 Zaskakująco dobrze się spisuje przy moich delikatnych i osłabionych włosach. Czuję, że są dobrze nawilżone i maska świetnie je wygładza. Nie mam już problemu z rozczesaniem i układaniem. Fryzura dobrze się trzyma przez cały dzień, choć na układanie nie poświęcam dużo czasu ani nie używam niczego do utrwalenia fryzury.
Muszę dodać, że włosy pięknie pachną i nie są obciążone. Maska jest w ogromnym litrowym opakowaniu, wystarczy mi chyba na rok. Zapłaciłam za nią kilkanaście złotych. Widziałam jeszcze wersję mleczną i chyba czekoladową. Znacie kosmetyki do włosów Kallos?

18 komentarzy:

  1. Mam ją w zapasach i nie mogę się doczekać aż wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie od dawna i muszę ją w końcu zakupić :]

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na blogu możesz przeczytać recenzje kallosa keratynowego i tego z algami :))
    Bananowego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Masz ochotę na zmianę nagłówka? Pisz śmiało!
      hairblogem@gmail.com

      Usuń
  5. ja ostatnio kupiłam blueberry, chociaż tą bananową też mam na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w domu tę maskę, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę maskę od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. właściwie ma same zalety. i uwielbiam ten zapach. opakowanie też bardzo mi się podoba. szkoda, że teraz zmienili kolorystykę i już jest srebrne żółtym kółkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą maskę i bardzo ją lubię, chyba będę stale kupować maski tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubieniec :-) fakt, pachnie cudnie!
    A mi niestety czasem obciąża włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie jej używam :) Jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę maskę, przepięknie działa na moje włosy. Podobnie jak wersja czekoladowa, która dodatkowo przepięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jeszcze nigdy nie miałam Kallosa :P

    OdpowiedzUsuń