wtorek, 1 grudnia 2015

Zestaw z olejkami od Timotei


Timotei to marka, którą znam od wielu lat i miałam okazję poznać różne produkty do pielęgnacji włosów. Bardzo sobie chwaliłam szampon z serii z jerychońską różą.
Zestaw, którego używam obecnie to Drogocenne Olejki.


W skład zestawu wchodzi szampon, odżywka i odżywka w sprayu. Opakowania są bardzo przyjemne dla oka, kojarzą się niewątpliwie z olejkami, których różne rodzaje występują w kosmetykach (m.in. kokosowy, arganowy, ze słodkich migdałów). Na opakowaniach przeważa kolor złoty, żółty, brązowy. Buteleczki z wygodnym zamknięciem na kliknięcie.
Konsystencja tych produktów jest odpowiednia tzn. szampon i odżywka są kremowe i gęste, bardzo wydajne. Zapach bardzo mi się podoba, jest nietuzinkowy i długo pozostaje na włosach.
Mgiełka upiekszająca w sprayu świetnie nadaje się zarówno do mokrych jak i suchych włosów. nadaje im lekki połysk, nie obciąża moich włosów. Przez cały dzień ładnie się układają i nie przetłuszczają szybciej niż zwykle. 
U mnie zestaw sprawdził się bardzo dobrze, najważniejsze, że nie obciąża włosów, bo tego obawiałam się najbardziej. 
Szczególnie upodobałam sobie kosmetyk w sprayu - mam włosy od lat farbowane na jasny blond i po użyciu mgiełki są ładniejsze niż zwykle, pięknie błyszczą i wyglądają na zdrowsze.
Cały zestaw w opakowaniu wygląda bardzo zachęcająco. Jest umieszczony w kartonowym pudełku, więc wspaniale nadaje się na prezent, a że zbliżają się święta Bożego Narodzenia, myślę, że warto się skusić i podarować komuś bliskiemu taki świetny komplet kosmetyków.
Polecam :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale teraz to się na pewno zmieni :)

      Usuń
  2. ja tez dawno nie miałam nic z timotei ale chetnie się rozejrzę za czymś ciekawym ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić, polecam tę serię :)

      Usuń
  3. Lubię Timotei, mam po nim ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kosmetykami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te produkty i spodobał mi się bardzo ich zapach, działanie też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta mgiełka strasznie śmierdzi alkoholem, u mnie nic nie daje, szampony lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę serię. Dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nałogowo używałam Timotei, potem trafiłam na bubel i odpuściłam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. MERRY CHRISTMAS 2015 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam nic z Timotei ale czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także tomotei długo nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Polecam, cudownie pachną te kosmetyki :)

      Usuń