środa, 17 lutego 2016

Poradnik dla zakochanych


O gustach i uczuciach podobno się nie dyskutuje, ale można polecić książkę - poradnik dla świeżo upieczonych zakochanych ;)
"ABC moich uczuć" jest to najnowsza publikacja wydawnictwa KAKTUS
Jak nietrudno się domyślić, jest przeznaczona dla młodych i zakochanych, rozpoczynających swoje pierwsze randkowe przygody.
Książka napisana w formie poradnika, ponieważ zawiera dużo cennych rad, ale i jednocześnie pamiętnika, który po uzupełnieniu może być wspaniałą pamiątką.
Młody człowiek może wykazać się kreatywnością, uzupełnić strony według własnego uznania, a po latach wrócić do tej książki i z sentymentem powspominać pierwsze, trudne uczuciowe wzloty i upadki.
Moja siostrzenica jest zachwycona tą książką, dlatego z czystym sumieniem polecam do kupienia jako prezent dla nastolatki.
Co sądzicie o takich książkach?

13 komentarzy:

  1. Oj, ta pierwsza miłość ;) Poradnik bardzo kreatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam tą książkę :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją ale buu nie wiem gdzie położyłam hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. smieszna ksiazeczka jak sie nie ma zajecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i jest to kolejna fajna książka od wydawnictwa kaktus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny gadżet, a przy okazji może się okazać świetną pamiątką ;)

    OdpowiedzUsuń