piątek, 25 marca 2016

Mój pierwszy peeling solny


Peeling solny o zapachu kokosowym Organique trafił do mnie za sprawą pudełka Shiny Box. Nie używałam wcześniej peelingu solnego, zwykle wybierałam cukrowe zdzieraki.
Jest to produkt, który już na pierwszy rzut oka robi pozytywne wrażenie. Piękne, stylowe opakowanie zamykane metalową zakrętką przyciąga wzrok i ładnie prezentuje się na półce.
Opakowanie kryje 200g. produktu o działaniu silnie ścierającym i wygładzającym. Peeling zawiera mnóstwo ostrych jak szkiełka drobinek, które ścierają martwy naskórek skutecznie, ale jednocześnie łagodnie. Możecie się im dokładnie przyjrzeć na drugim ze zdjęć.
Olejek kokosowy i sojowy oraz masło shea są pomysłowym uzupełnieniem produktu, ponieważ dzięki nim skórka po złuszczeniu jest bardzo gładka, dobrze nawilżona i przyjemna w dotyku. Po potraktowaniu skóry tym kosmetykiem nie ma absolutnie potrzeby stosowania dodatkowego produktu pielęgnacyjnego np. balsamu czy masła do ciała. No chyba, że ktoś ma ekstremalnie suchą skórę.
Uwielbiam ten peeling za skuteczne wygladzenie skóry i przepiękny kokosowy zapach. Można go kupić za ok. 40 złotych, a ponieważ jest wydajny, uważam, że warto wypróbować, nawet jeśli cena w pierwszej chwili wydaje się Wam zbyt wysoka.
Znacie ten kosmetyk?
Lubicie produkty tej marki?

13 komentarzy:

  1. aktualnie mam piankę peelingującą z tej marki, i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam pianki peelingującej, rozumiem, że do twarzy :)

      Usuń
  2. Uwielbiam peelingi :) jestem po operacji i póki co mogę pomarzyć, ale tęsknie ogromnie :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co kokosowe,a peelingi szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada zachęcająco
    Slyszałam że mają świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona i przerzucam się na peelingi solne :)

      Usuń
  5. trochę grogi ale na pewno przyjemnie się go używa i jest skuteczny. też lubię solne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Solnego jeszcze nigdy nie miałam :)

    Kochana czy oddałabyś głosik na moje zdjęcie? https://apps.facebook.com/click_competition/28754/pl


    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zwykle sięgam po peelingi cukrowe, wiec nawet nie wiedziałabym czego się spodziewać po tym peelingu :P

    OdpowiedzUsuń