sobota, 23 kwietnia 2016

Batiste na awaryjne sytuacje

Mimo, że od wielu miesięcy na licznych blogach czytałam pochlebne opinie na temat suchych szamponów, bardzo długo nie mogłam przekonać się do takich produktów, ale nadszedł w końcu czas, aby wypróbować.
Kupiłam wersję Original, bo na początku nie chciałam eksperymentować z zapachami. Produkt ma dużą pojemność - 220 ml, więc wystarczy na wiele użyć. Gdy zastosowałam po raz pierwszy, widocznie użyłam za dużo środka, bo długo musiałam wyczesywać go z włosów. Następnym razem było już lepiej, ale i tak za każdym razem szczotka jest do mycia ;)
Suchy szampon dobrze się rozprowadza i jest to efektywny sposób na poprawę wyglądu nieco oklapniętej czupryny. Zapach mi odpowiada, nie jest nachalny i szybko się ulatnia. Produkt jest niewidoczny na jasnych włosach (takie mam), ale zastanawia mnie jak sprawa wygląda przy ciemnym kolorze. 
Generalnie nie polecałabym stosować suchego szamponu często. Myślę, że jako doraźny sposób w wypadku, gdy nie mamy czasu lub możliwości umycia włosów, jest jak najbardziej przydatny. Z pewnością zaopatrzę się w mniejszą wersję przed wyjazdem na urlop. Szampon kupiłam w Ross... w promocyjnej cenie za niecałe 10 zł. Trudno ocenić, ale na ponad 20 razy na pewno mi wystarczy. Mam włosy krótkie, nie sięgają nawet do ramion.
Używacie suchego szamponu?
Jakiej firmy i jaką wersję polecacie?

14 komentarzy:

  1. Ja mam szampon Bioelixire, on ma służyć do odświeżenia w ciągu dnia. Do mycia mam szampon w płynie, a stosuję co drugi dzień, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam batiste do odświeżania włosów, gdy mam taką potrzebę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jako doraźna pomoc :)

      Usuń
    2. No właśnie, jako doraźna pomoc :)

      Usuń
  3. Używałam go ale jakos średnio polubilam ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, ale taki o morskim zapachu

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wersję do ciemnych włosów;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję original w wersji mini i zapach mi nie odpowiadał... w jednym momencie przez niego zrobiło mi się słabo ;/ ale w wersji tropical i oriental mi pasuje :) zamówiłam sobie teraz nowy zapach sweetie ;D i jestem go bardzo ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam suchy szampon Batiste do włosów brązowych.Używam go sporadycznie bo okropnie matowi włosy ,przydaje się za to do zatuszowania odrostów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tej marki szampon i wyjawił mnie kilka razy z opresji .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo rzadko używam, praktycznie od święta. Ale na awarię jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń