piątek, 8 kwietnia 2016

Maseczki oczyszczające Planet Spa


Oczyszczanie twarzy, a więc usuwanie martwego naskórka to konieczny zabieg, jeśli chcemy, a by nasza cera wyglądała promiennie i świeżo. Można to robić w różny sposób. Osoby o mniej wrażliwej cerze na pewno będą sobie chwalić peelingi z drobinkami ścierającymi. Posiadaczkom bardziej wrażliwej skóry odradzałabym mechaniczne ścieranie naskórka.

Ja mam cerę normalną z tendencją do czasowego wysuszania, więc rezygnuję z peelingów o charakterze zdzieraków. Polubiłam ostatnio dwa produkty oczyszczające, które zamówiłam u konsultantki z Avonu. Jest to maseczka oczyszczająca z minerałami z Morza Martwego oraz rozświetlająca maseczka do twarzy o działaniu oczyszczającym. Lubie serię Planet Spa, bo znajdziemy wśród niej kosmetyki z ciekawymi dodatkami np. kawior, biała herbata. Kiedyś stosowałam ampułki z białą herbatą, były cudowne, ale już od dawna nie widziałam ich w katalogach.
Maska błotna ma konsystencję gęstej śmietany, ale po nałożeniu na twarz nie zasycha mi całkowicie. Zresztą mam zwyczaj nakładania masek na czas moczenia się w wannie, więc parująca woda nie dałaby jej zaschnąć ;) Nakładam bardzo cienką warstwę i zostawiam na 10-15 minut. Skóra jest przyjemnie odświeżona i wygładzona.
Obie maseczki stosuję naprzemiennie tak mniej więcej dwa razy z tygodniu.
Maseczka rozświetlająca ma piękny kolor masy perłowej i jej konsystencja jest lżejsza niż maseczki błotnej. W tym przypadku także nakładam niezbyt grubą warstwę i zostawiam na taki sam okres czasu. Ta maseczka ma taką właściwość, że na początku, zaraz po nałożeniu skóra mnie szczypie, ale efekt ten mija po minucie i później jest już dobrze. Nie zauważyłam efektu rozświetlenia, co wynikałoby z nazwy, ale bardzo mi służy ten kosmetyk, więc na pewno jeszcze zamówię, poczekam tylko na promocję. Za obie płaciłam po 9,90.
Używacie kosmetyków Avon? Które z nich polecacie?


11 komentarzy:

  1. Błotną bardzo lubię, a ta druga czeka u mnie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te maseczki i lubię ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam sporo dobrych opinii ale sama nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, kosztuje niecałe 10 zł, a wystarcza na kilkanaście użyć.

      Usuń
  4. tą drugą chetnie bym wyprobowala
    te serie Spa to chyba jedne z lepszych a Avon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, już wiele produktów z tej serii wypróbowałam i żaden mnie nie zawiódł :)

      Usuń
  5. Nie miałam ich, ale mnie ich maseczki jakoś nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki z Avonu :) Używałam maseczki rozświetlającej i byłam z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra, super wygładza :)

      Usuń
  7. Pamiętam maseczki z tej serii sprzed lat. Co jakiś czas wchodziły nowe wersje. Miałam w rodzinie konsultantkę i zawsze je testowałyśmy. Ale już od dawna nie miałam nic z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej polecam wam domowe recepty na maseczki kilka z nich znajdziecie na tej stronce https://100club.pl/artykuly/DIY%3A-maseczki-w-plachcie,4105.html

    OdpowiedzUsuń