poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Nowości od Timotei z olejkiem arganowym


Timotei Zachwycające Wzmocnienie to nowość tej marki. jest to duet z olejkiem arganowym, który nie bez powodu cieszy się takim powodzeniem. Działa bardzo dobrze nie tylko na włosy.

Oba produkty są umieszczone w butelkach z miękkiego plastiku i wyposażone w dozownik typu PRESS. Lubię taką formę stosowania kosmetyku, bo nigdy nie zużyjemy więcej niż potrzebujemy.
 
Posiadam szampon o pojemności 400ml, a odżywkę 200 ml, ale szampon można też kupić w mniejszym opakowaniu.

 Szampon dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, ma przyjemny zapach i dobrze się pieni. Włosy po umyciu są przyjemne w dotyku i gładkie.
Raz w tygodniu używam odżywki z tej samej serii. Odżywka ma ten sam zapach, ale w przeciwieństwie do szamponu jest gęstsza, więc nie spływa po włosach, ale trzyma się tak długo, jak zachcemy ją trzymać. U mnie wystarcza kilka minut, ale moja córka nakłada na mokre włosy i trzyma przez godzinę. Włosy stają się po zastosowaniu odżywki miękkie i gładkie, takie lejące, na pewno wiecie o co mi chodzi. Uwielbiam taki efekt.
Jestem ciekawa czy znacie te produkty i czy u Was spisują się równie dobrze, jak u mnie :)



9 komentarzy:

  1. Hmm z timotei jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ta seria jest bardzo przyjemna :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za Timotei. Używałam ich bardzo dawno temu. Potem chciałam do nich wrócić, ale te kosmetyki które wypróbowałam, niestety nie służyły moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i bardzo polubiłam się z tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, coraz częściej sięgam po kosmetyki do włosów tej marki :)

      Usuń
  4. Timotei jakoś nie dla moich włosów....

    OdpowiedzUsuń