czwartek, 19 maja 2016

Żele, które wspaniale dbają o moją skórę

Od jakiegoś czasu poznaję wspaniałe żele pod prysznic firmy V.Laboratories 

Używam naprzemiennie aż czterech rodzajów z mniej lub bardziej znanymi olejkami: makadamia, abisyńskim, marula i arganowym. 
Najbardziej zaciekawił mnie z olejkiem marula i od niego zaczęłam przygodę z tymi produktami. Marula jest to olej od wieków stosowany w krajach afrykańskich do pielęgnacji ciała i włosów.
Kosmetyki znajdują się w dużych (aż 500ml) butelkach wyposażonych w wygodne i praktyczne dozowniki - pompki. Butelki są stabilne, można je postawić w łazience nawet na najmniejszej półce i wystarczy naciśnięcie pompką, aby poczuć rewelacyjne zapachy oraz działanie tychże produktów.
Każdy z żeli ma nieco inny zakres działania w zależności od zastosowanego olejku: arganowy głównie nawilża, marula także regeneruje, macadamia przede wszystkim wzmacnia, a z olejkiem abisyńskim wygładza.
W tej chwili w mojej łazience stoją wszystkie żele i sięgam po ten, na który akurat mam ochotę.
Konsystencja jest gęsta i kremowa. 2-3 naciśnięcia pompką i mamy tyle kosmetyku, że wystarcza do umycia całego ciała. Wszystkie żele pięknie pachną, wytwarzają dużo piany i dobrze oczyszczają ciało. Od kiedy ich używam, zmniejszyłam ilość stosowanego balsamu do ciała. Żele dobrze działają na moja skórę. Wygładzają ją i nawilżają. To bardzo dobre kosmetyki do higieny.
Wszystkie żele spełniły moje oczekiwania, dlatego zachęcam Was do zakupu i wypróbowania. Są naprawdę warte uwagi, wszystkie mi odpowiadają i gdybym miała wybrać najlepszy, nie dałabym rady tego zrobić :)


16 komentarzy:

  1. miałam te żele i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z negatywnymi ocenami tych produktów, bo są po prostu świetne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  3. Szczególnie zaciekawiło mnie ich nawilżenie, nie jestem fanką codziennego nakładania balsamu, więc trafiają na moją wishlistę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale żel z olejkiem to musi być fajna sprawa, bo to takie dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakie duże opakowania, lubię takie bo szybko zużywam żele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz je widzę, jestem ciekawa zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach wszystkich rodzajów jest bardzo ładny :)

      Usuń