piątek, 5 sierpnia 2016

Milion psów do kolorowania

Kolorowanki stają się coraz bardziej popularne wśród dorosłych, którzy twierdzą, że malowanie i cieniowanie pozwala się zrelaksować niczym dawniej naszym babciom wyszywanie serwetek lub dzierganie na drutach.

 Wydawnictwo KAKTUS wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i proponuje kolejną już kolorowankę. Tym razem jest to książeczka zatytułowana "Milion psów". Jak już tytuł oraz okładka sugerują w środku znajdziemy zestaw obrazków z motywem psów różnej maści i ras. Oczywiście pieski są ukazane w nietypowych, często zabawnych scenkach.
Warto podkreślić, że kolorowanki są wydane na przyjemnym papierze, na którym bardzo łatwo się maluje.
Kolorowanki są tak zaprojektowane, aby każdy mógł wysilić wyobraźnię i wykazać się kreatywnością. Wystarczy zaopatrzyć się w dowolny rodzaj kredek o jak największej liczbie barw, bo różnorodne kolory są jak najbardziej wskazane. W rezultacie pojawiają się magiczne wręcz, wielobarwne, tęczowe obrazy.
Bardzo lubię od czasu do czasu zasiąść wieczorem przy stole i pobawić się kolorami, ale muszę Wam powiedzieć, że w moim domu chętnych do kolorowania nie brakuje, ale i obrazków jest dużo, więc starczy dla kilku osób na wiele wieczorów.
Dzięki tego rodzaju książeczkom możemy choć na chwilę zapomnieć o codziennych kłopotach i wejść do świata marzeń, gdzie wszystko się może zdarzyć.
Lubicie kolorowanki?


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kolorowanki!
    Tej 'książeczki' niestety nie posiadam :(
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić w sieci księgarni Empik :)

      Usuń
  2. Uwielbiam je ❤️
    Jedynie co to czasu mi na nie brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o tym, że mam sobie kupić kredki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kolorowanka :)
    Ja mam zaczarowany las, ale dawno nie kolorowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspólnie z synem polubiliśmy tą kolorowankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam do nich cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie prezentują się, nie miałam jeszcze takiej kolorowanki na swoją wyłączność ;)

    OdpowiedzUsuń