wtorek, 2 sierpnia 2016

Przyjemny kosmetyk do pielęgnacji twarzy

Urlop dobiegł końca, więc czas do Was wracać :)
Dzisiaj opinia o ogólnodostępnym kremie Nivea o uniwersalnym działaniu. Lekki krem odżywczy Nivea otrzymałam kilkanaście miesięcy temu do testowania poprzez prowadzoną z rozmachem akcję firmy. Cieszę się, że mogłam go poznać, ponieważ bardzo cenię produkty Nivea. Opakowanie widoczne na zdjęciu jest już drugim z kolei produktem zakupionym przeze mnie.

Produkt jest umieszczony w plastikowym zakręcanym pojemniczku i był zabezpieczony srebrną folią, co daje nam pewność, że nie było w nim niebezpiecznych drobnoustrojów.


Konsystencja jest lekka i przyjemna, powiedzmy nawet jedwabista. Krem jest wydajny, z łatwością się rozprowadza, wchłania się szybko i na mojej twarzy nie zostawia tłustej warstwy. Jego zapach bardzo mi się podoba, to typowy dla firmy aromat, który znam od wielu lat.
Jestem bardzo zadowolona z tego kremu, choć w zasadzie niczego szczególnego, poza nawilżeniem, nie robi z moją cerą. No może jeszcze delikatnie ją zmiękcza i wygładza. Po prostu jako osoba po 30-ce potrzebuję już pielęgnacji dostosowanej do wieku, o większej sile oddziaływania. Nie mniej jednak polecam krem osobom w każdym wieku jako jeden z elementów pielęgnacji cery. Jest przeznaczony do każdego rodzaju cery. Mam zamiar jeszcze nie raz kupić ten kosmetyk, bo działa łagodnie, nie podrażnia, jest bardzo przyjemny w stosowaniu. Widziałam, że można też kupić w bardziej ekonomicznym opakowaniu o pojemności 100 ml.
Kto jeszcze miał okazję poznać ten krem Nivea?
Jestem ciekawa czy macie podobne odczucia.

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten kremik, niestety moja skóra potrzebuje większego uderzenia składników odżywczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też, ten krem stosuję na dzień, a inny kosmetyk na noc :)

      Usuń
  2. Mam próbkę tego kremiku i wydaje się być całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spodoba Ci się tak jak mnie :)

      Usuń
  3. Mam ten krem i bardzo go lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam też już ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i widzę, że mamy podobną opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ich kremy zapychają :(

    OdpowiedzUsuń