poniedziałek, 24 października 2016

Kompleksowa pielęgnacja włosów z Dove

W dzisiejszym poście chciałabym Was zachęcić do skorzystania z najnowszej oferty produktów Dove do pielęgnacji włosów. Jest to seria Dove Advanced Hair Series.

W skład wspomnianej serii wchodzą m.in. produkty przeznaczone do włosów takich jak moje, czyli kręconych i niesfornych. Zestaw, który widzicie na zdjęciu to szampon, odżywka oraz intensywniej działające serum.
Szampon i odżywka są umieszczone z gustownych miękkich tubkach z zamknięciem na kliknięcie. Ich konsystencja jest gęsta i kremowa, co sprawia, że potrzebujemy niewielkiej ilości, aby umyć, a następnie odżywić włosy. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Szampon okazał się delikatny dla skóry głowy, a odżywka przyjemnie zmiękcza i nawilża włosy. Serum ma silniejsze działanie niż odżywka, więc stosuję raz na 4-5 dni, co wystarcza do wzmocnienia efektu. Jest umieszczone w pojemniczku z pompką, więc jego aplikacja to sama przyjemność. Włosy dzięki tym kosmetykom stały się mniej puszące, za to naturalne fale są ładnie podkreślone. Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne, więc z pewnością jeszcze nie raz wrócę do tej serii produktów.
Oprócz zestawu do włosów kręconych, firma przygotowała także maski i produkty z olejkami do różnych rodzajów włosów. Znajdują się wśród nich produkty regenerujące oraz nawilżające.
To także kosmetyki z naturalnymi olejkami, które świetnie pielęgnują włosy. Akurat produktów z olejkami używam do odżywienia końcówek, które miałam ostatnio bardzo wysuszone. Po kilku tygodniach stały się wzmocnione i wygładzone, co bardzo mnie ucieszyło, bo już zaczęłam się bać, że będę musiała obciąć.
Myślę, że przy tych produktach nie można przejść obojętnie. Są naprawdę warte uwagi. Jeśli jeszcze ich nie znacie, koniecznie poszukajcie w sklepach i dopasujcie do potrzeb swoich włosów. Opakowania prezentują się bardzo profesjonalnie i są niezwykle zachęcające. Warto postawić na jakość i zadbać o fryzury, a niestety okres jesienno - zimowy nie sprzyja dobrej kondycji włosów, stąd konieczność dodatkowego wzmacniania.
A może już znacie kosmetyki Dove Advanced Hair Series?



11 komentarzy:

  1. do tej pory Dove to tylko dłonie i całe ciało :) myślę że trzeba skusić się i na włosy zafundowac sobie odrobinę luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych kosmetyków :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, dawno nie miałam nic z Dove :) Maski i olejki mnie ciekawią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo profesjonalne serie, warto się skusić :)

      Usuń
  4. Wow ile kosmetyków! :) Nie miałam żadnego z nich, ale chętnie coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Dawno nie miałam kosmetyków Dove do włosów :) Uwielbiam żele pod prysznic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń