wtorek, 25 października 2016

Miękka i pachnąca skóra z Cashmere Comfort

Nie wiem, jak Wy, ale ja potrzebuję jesienią i zimą porządnej porcji nawilżenia i natłuszczenia mojej suchej skóry. W okresie grzewczym borykam się z nadwrażliwością i bardzo silnym przesuszeniem, co powoduje niemały dyskomfort. Z tego powodu szukam kosmetyków do skóry suchej o działaniu wygładzającym,  łagodzącym i ochronnym.
Widoczne na zdjęciach nowości od Dove - seria Derma Spa Cashmere Comfort to kosmetyki przeznaczone do bardzo suchej skóry. Można nabyć masło do ciała, krem do rąk oraz balsam do ciała.
 Najtreściwsze okazało się masło, konsystencją przypomina gęstą śmietanę. Ma cudowny zapach i doskonale dba o suchą skórę. Szybko się rozsmarowuje, nie pozostawiając tak nie lubianych smug. Wchłania się dobrze, nie zostawia tłustej warstwy. Wygładza i nawilża skórę, która staje się gładsza i przyjemniejsza w dotyku, a nieprzyjemne uczucie ściągnięcia od razu mija. Pudełko zakręcane nakrętką gwarantuje, że wykorzystamy kosmetyk do końca.
Body lotion ma delikatniejszą formułę, więc szybciej się wchłania, ale muszę przyznać, ze jest równie skuteczny jak masło. Ten sam zapach przyjemnie otula ciało i relaksuje zmysły. Balsam jest umieszczony w tubce z zamknięciem na kliknięcie.

Krem do rąk to mój niezbędnik, gdziekolwiek bym się nie udała. Obecnie trzymam go w torebce i sięgam w ciągu dnia, gdy tylko poczuję taką potrzebę. To chwila przyjemności i pielęgnacji, do której zachęcam każdego. Dłonie są przecież narażone na wiele czynników drażniących, więc warto o nie zadbać.
Moim zdaniem jest to bardzo przyjemna seria kosmetyków, które pozwolą na zażegnanie problemu przesuszonej skóry. Polecam osobom nie tylko z wrażliwą, suchą skórą, ale każdemu kto podczas chłodniejszych dni chce lepiej zadbać o ciało.
Piękne opakowania także przyciągają uwagę, chociaż w przypadku produktów pielęgnacyjnych to działanie jest najważniejsze, a uwierzcie, że są naprawdę dobre. Kolejne świetne kosmetyki marki Dove.
Znacie tę serię?

14 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii...ogólnie z Dove dawno nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania, naprawdę warto :)

      Usuń
  2. Tej linii z Dove nie miałam, wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie miałam nic z Dove. Produkty wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupu i wypróbowania :)

      Usuń
  4. Polubiłam zarówno działanie, jak i zapach tych produktów, gdyż i ja je poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej serii z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki dove, szczególnie do kąpieli, ale myślę, że z tą pielęgnacją także bym się polubiła

    OdpowiedzUsuń