wtorek, 13 grudnia 2016

Otulona relaksującym zapachem

Marka Dove towarzyszy milionom kobiet i mężczyzn na całym świecie. Pierwszym produktem, który pojawił się na rynku była kostka myjąca o charakterystycznym dla marki zapachu, który wprost uwielbiam.

Cieszę się, że asortyment rozrasta się i obecnie można wybrać spośród licznych produktów do mycia i pielęgnacji ciała oraz włosów. Ostatnio pojawiła się bardzo przyjemna seria do mycia z dodatkiem olejku arganowego z Maroka. Można według preferencji skorzystać z olejku lub żelu pod prysznic albo kostki myjącej.
Są to wspaniałe kosmetyki, które doskonale dbają o skórę i mają ładny, delikatny zapach. Nie utrzymuje się on długo, ale bardzo uprzyjemnia chwile spędzone pod prysznicem.
 Kostka ze znanym wszystkim motywem. Świetnie się pieni i jest wydajna, a zapach jest powiedziałabym ciepły, idealny na obecną porę roku.
 Olejek jest moim faworytem. Nie tylko ładnie się prezentuje, ale też pielęgnuje ciało. Cudowny zapach, odpowiednia konsystencja i dużo odżywczej piany, a po prysznicu skóra na długo pozostaje miękka i delikatna.
Podobne działanie wykazuje kremowy, gęsty żel pod prysznic. Kosmetyki polecane są osobom o skórze suchej i wrażliwej. Myślę, że ludzie mający nawet bardzo przesuszone ciało będą zadowoleni z produktów Dove z olejkiem arganowym.
Zachęcam do zakupu, może nawet na bożonarodzeniowy prezent dla kogoś bliskiego.

15 komentarzy:

  1. Z dove bardzo lubię żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Dove lubię większość kosmetyków :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszystkie kosmetyki na bazie aromatycznych olejków, wlaśnie skonczyłam mój olejek do Ciała z Eveline wiec tą serię chętnie przetestuję ;)
    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta seria pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Dove w każdej wersji zapachowej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie miałam nic z tej marki, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ich żele pod prysznic, świetne miały zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapachy kosmetyków tej marki :)

      Usuń
  7. Moim faworytem również olejek stał się :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel z Dove jest dla mnie jak każdy inny - nie wyróżnia się niczym specjalnym, natomiast olejek już tak. Sprawdza się genialnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Dove a mydełko świetnie się zachowuje w mojej uzdatnionej wodzie z filtra prysznicowego z systemem kdf :)

    OdpowiedzUsuń